سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 12 اسفند 1402 در ساعت 53 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

چرا کاغذ دیواری سه بعدی؟

امروزه به منظور دیزاین فضای داخلی و پوشش دیوار از انواع دیوارپوش استفاده می شود. یکی از این پوشش های تزیینی، پوستر دیواری یا همان کاغذ دیواری سه بعدی می باشد. این نوع پوشش در رنگ ها و اندازه های متنوع به بازار ارائه می شود که علاوه بر قیمت مقرون به صرفه فضای داخلی را بسیار زیبا می کند. اینکه پرفروش ترین کاغذ دیواری سه بعدی کدام است سوالی است که باید بر اساس نوع طرح و کیفیت این پوشش تزیینی به آن پاسخ داد. همچنین برای برخی از افراد این سوال پیش می آید که چرا کاغذ دیواری سه بعدی؟ که ما در این مقاله به آن پاسخ خواهیم داد.

همانطور که می دانید به دلیل طرح های سه بعدی و برجسته ای که روی پوستر دیواری چاپ می شود برخی به آن کاغذ دیواری سه بعدی نیز گفته می شود. می توان گفت که بیشتر طرح هایی که برای این نوع پوشش استفاده می شوند، سه بعدی و برجسته به نظر می رسند. پرفروش ترین پوستر دیواری بر اساس طرح انتخاب می شود و البته کیفیت نیز دومین عامل برای انتخاب پوستر دیواری پرفروش می باشد.

پوستر دیواری طرح آجر

آشنایی با پر فروش ترین سبک های کاغذ دیواری سه بعدی

امروزه کاغذ دیواری سه بعدی به سبک ها و شیوه های مختلفی ارائه می شود. در حال حاضر بیشتر فضاهای داخلی و دکوراسیون ها به شیوه مدرن یا کلاسیک طراحی می شوند. به همین دلیل می توان گفت که پرفروش ترین کاغذ دیواری سه بعدی یا مدرن است یا کلاسیک! باید به این نکته توجه کرد که گاهی بر اساس طرح مورد نظر پوستر دیواری فروش بالایی دارد. به عنوان مثال طرح های سه بعدی طبیعت از این دست هستند. طبیعت از زوایای مختلف و به شکل های متنوع می تواند سوژه  کاغذ دیواری سه بعدی باشد.

پوستر دیواری طرح نما نیز یکی از انواع کاغذ دیواری سه بعدی است که از فروش بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل طراحان آن را با تنوع بیشتری تولید می کنند. می توانید با توجه به نوع طراحی هر فضا، از انواع کاغذ دیواری با طرح و سبک مورد نظر استفاده کنید. پرفروش ترین سبک های کاغذ دیواری سه بعدی عبارتند از:

1. کاغذ دیواری سه بعدی مدرن

به منظور آشنایی با پرفروش ترین پوستر دیواری باید از به سراغ سبک های مدرن رفت. انواع کاغذ دیواری سه بعدی اغلب به صورت مدرن طراحی می شوند. این طرح ها با نوع طراحی فضای داخلی امروزی هماهنگ هستند و به همین دلیل فروش پوستر دیواری مدرن بیشتر از سبک های دیگر است.

کاغذ دیواری سه بعدی مدرن اغلب ساده و بدون پیچیدگی طراحی می شود و به همین دلیل با هر فضایی هماهنگ می شود. طرح های مدرن تنوع بسیار زیادی دارند و امروزه در کاربری های مختلف مانند مسکونی، اداری و تجاری از آن ها استفاده می شود. از این رو به همین دلیل با توجه به نوع طراحی هر فضا باید یک پوستر دیواری متناسب با آن را خریداری کرد. خوشبختانه تنوع آثار مدرن به حدی است که هر شخص می تواند با توجه به سلیقه خود، طرح دلخواه را انتخاب کند.

نصب راحت پوستر دیواری مدرن یکی از دلایل کاربرد بسیار زیاد آن در دکوراسیون داخلی می باشد. اگر قصد دارید که با هزینه کم تغییرات بسیار مثبتی در فضا ایجاد کنید می توانید یک کاغذ دیواری سه بعدی مدرن را خریداری کنید و روی دیوار نصب کنید. قیمت پوستر دیواری به گونه ای است که برای دیزاین فضای داخلی بسیار مقرون به صرفه می باشد و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد.

 پرفروش ترین کاغذ دیواری سه بعدی مدرن

2. کاغذ دیواری سه بعدی کلاسیک

یکی دیگر از پرفروش ترین کاغذ دیواری سه بعدی، نوع کلاسیک آن است. در این نوع طرح از تصاویر و نقاشی های کلاسیک استفاده می شود. سبک کلاسیک اروپایی در سراسر جهان گسترش پیدا کرد و در هنرهای مختلف شاهد استفاده از آن هستیم. در معماری نیز در انواع تابلو هنری و پوشش های تزیینی مانند پوستر دیواری شاهد استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی کلاسیک هستیم.

فضاهایی که به صورت کلاسیک طراحی می شوند، گزینه های مناسبی برای نصب پوستر دیواری کلاسیک هستند. به همین دلیل می توانید با توجه به نوع طراحی هر فضا، پوستر دیواری مناسب برای آن را انتخاب و خریداری کنید. در این خصوص ممکن است موضوع طرح های کلاسیک با هم متفاوت باشد. می توانید طرح و رنگ پوستر دیواری سه بعدی را هماهنگ با طرح و دیزاین فضا انتخاب کنید. بهتر است پوشش های تزیینی به صورت کامل یک جهت از دیوار را پوشش دهند تا جلوه بهتری داشته باشند.

کاغذ دیواری سه بعدی کلاسیک

3. کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت

پرفروش ترین کاغذ دیواری سه بعدی را می توان پوستر دیواری طبیعت نامید؛ چراکه طرح هایی که در آن از طبیعت استفاده شده است بسیار طرفدار دارند. با توجه به این موضوع نیز طراحان در تلاش هستند که طرح های متنوعی با این موضوع ارائه دهند. علاوه بر عکس، طرح هایی که به صورت نقاشی یا سبک های مختلف هنری مانند انتزاعی، مفهومی، مینیمال و ... هستند نیز برای ارائه آثار مرتبط با طبیعت استفاده می شوند.

پرفروش ترین پوستر دیواری را می توانید از بین طرح های مرتبط با طبیعت در سایت دکورآفیس انتخاب و خریداری کنید. امروزه طرح های بسیار متنوعی در این راستا طراحی و چاپ می شود. قیمت مقرون به صرفه و مناسب موجب شده است که بسیاری از طراحان معماری داخلی نیز از طرح های کاغذ دیواری سه بعدی استفاده کنند.

پر فروش ترین کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت

4. کاغذ دیواری سه بعدی طرح نما

می توان گفت که پرفروش ترین کاغذ دیواری سه بعدی مربوط به طرح نما می باشد. این پوستر دیواری با طرح های متنوعی مانند آجری، سنگی و ... ارائه می شود. به همین دلیل برای هر نوع کاربری قابل استفاده می باشد. طرح های آجری کاغذ دیواری سه بعدی طرفداران بسیار زیادی دارند و از آن ها برای ایجاد تنوع و جلوگیری از یکنواختی در فضای داخلی استفاده می شود. علاوه بر کاربری مسکونی و استفاده در بخش هایی مانند پذیرایی و نشیمن، این پوشش تزیینی برای فضاهای اداری و تجاری نیز کاربرد دارد.

 با خرید پوستر دیواری می توان از آن در بخش های مختلف یک فضا استفاده کرد و حس یکنواختی را در آن دکوراسیون داخلی از بین برد. پرفروش ترین پوستر دیواری را می توانید با توجه به نوع طرح از سایت دکورآفیس و بخش فروشگاه خریداری کنید. می توانید هم اندازه دیوار مورد نظر پوستر دیواری را سفارش دهید که در این صورت ممکن است قیمت آن افزایش پیدا کند.

پوستر دیواری طرح چوب

قیمت پرفروش ترین کاغذ دیواری سه بعدی های دکورآفیس

دکورآفیس در زمینه فروش انواع کاغذ دیواری سه بعدی سابقه طولانی دارد. بسیاری از مشتریان به صورت آنلاین از فروشگاه طرح های مورد نظر را خریداری می کنند. پرفروش ترین کاغذ دیواری سه بعدی های دکورآفیس مربوط به سبک هایی است نام برده شدند. پوستر دیواری مدرن، کلاسیک، طبیعت و طرح نما را می توان از بین پرفروش ترین ها انتخاب کرد. بیش از صدها طرح متنوع در هر سبک در فروشگاه وجود دارند که همگی با قیمت مقرون به صرفه ای ارائه می شوند.

قیمت پوستر دیواری سه بعدی بر اساس ابعاد آن تعیین می شود. عوامل زیادی نیز در تعیین قیمت نهایی کاغذ دیواری تاثیرگذار هستند. به عنوان مقال کیفیت پوشش تزیینی می تواند در تعیین قیمت آن تاثیر داشته باشد. دکورآفیس به عنوان پخش کننده کاغذ دیواری سه بعدی در تهران انواع پوستر دیواری را با قیمت مقرون به صرفه و مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد.

کیفیت بالا، دوام و عمر طولانی، نصب آسان و قیمت مناسب از اصلی ترین دلایل فروش بالای طرح های موجود در سایت هستند. تنوع نیز از دیگر دلایلی است که موجب می شود افراد با هر سلیقه ای بتوانند پرفروش ترین پوستر دیواری را انتخاب و خریداری کنند. دکورآفیس سعی دارد که تمامی سبک ها و سلیقه ها را پوشش دهد و طرح های سه بعدی را با تنوع بیشتری ارائه دهد.

پوستر دیواری طرح برگ

خرید پرفروش ترین کاغذ دیواری سه بعدی از دکور آفیس

به منظور خرید پرفروش ترین کاغذ دیواری سه بعدی از دکورآفیس می توانید به صورت آنلاین اقدام کنید. در این صورت نیازی به مراجعه حضوری نیست و انتخاب خرید پوستر دیواری به صورت اینترنتی انجام می شود. بیشتر مشتریان نیز از سراسر کشور این شیوه را برای خرید این پوشش تزیینی انتخاب می کنند. پرفروش ترین پوستر دیواری را می توان از بین طرح های مدرن، کلاسیک، طبیعت و طرح نما انتخاب کرد. البته علاوه بر این طرح ها می توانید از انواع کاغذ دیواری سه بعدی گل، مینیمال، فانتزی، هندسی و ... نیز دیدن کنید.

با خرید پوستر دیواری امکان نصب آن در فضای مورد نظر به منظور جلوگیری از یکنواختی وجود دارد. دکورآفیس به عنوان مرکز فروش پوستر دیواری سعی دارید که  طرح های تزیینی را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان عرضه کند. می توانید با توجه به نوع طراحی هر فضا، طرح دلخواه برای پوشش بخش هایی از آن انتخاب کنید. پرفروش ترین کاغذ دیواری سه بعدی را می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن با مراجعه به بخش فروش سایت دکورآفیس انتخاب و خریداری کنید. با انتخاب طرح و ابعاد آن قیمت پوستر دیواری نمایش داده می شود که در این صورت تنها با چند کلیک می توانید پوشش تزینی را سفارش دهید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()