سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

پوستر سقفی آسمان

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

 زیباترین و جدیدترین مدل پوستر ها و پوستر های سقفی از جمله پوستر سقفی آسمان را از شرکت دکور آفیس بخواهید. شرکت دکور آفیس از شرکت های نمونه در زمینه فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی است که با توجه به سلایق گوناگون انواع طرح ها و مدل های پوستر دیواری را برای فروش موجود کرده است.

با توجه به استقبال بسیار زیادی که از پوستر دیواری ها صورت گرفته نوع دیگری از پوستر ها نیز مورد توجه طراحان پوستر را به خود جلب کرده است و طرح های متنوعی از آن به بازار راه یافت اند که آن هم پوستر سقفی میباشد. پوستر دیواری سقفی بر روی سقف نصب میشود و زیبایی دو چندان و بی وصفی را نیز برای دکور ایجاد میکند. پوستر سقفی ها در مدل های متعددی بفروش میرسند که در این بین پوستر سقفی آسمان از محبوبیت بیشتری برخوردار میباشد. پوستر سقفی آسمان از طرح آسمان بر روی خود بهره میبرد و میتواند آرامش را برای فضای داخلی ساختمان به ارمغان بیاورد. پوستر سقفی آسمان به دلیل طرح زیبای خود نه تنها برای اتاق ها بلکه اغلب برای پذیرایی مورد استفاده  قرار میگیرد.

پوستر سقفی آسمان

پوستر سقفی آسمان از بهترین پوسترها برای هتل ها و تالارها

برخی از پوستر ها وجود دارند که چندان برای استفاده در مکان هایی همچون هتل ها و تالارها و بطور کلی اماکن عمومی مناسب نیستند اما پوستر سقفی آسمان اینگونه نیست و میتوان آنرا در اماکن عمومی مانند هتل ها و تالارها نیز مورد استفاده قرار داد.

از نقاشی سقفی یا پوستر هایی باید برای هتل ها و تالارها و از این دست اماکن استفاده نمود که بتوانند بهترین سازگاری را با دکور برقرار کرده و همچنین حس آرامش بخشی را نیز منتقل کنند. طرح آسمان از طرح های آرامش بخش است و با دکورهای شیک و لاکچری تناسب خوبی را برقرار میکند پس گزینه مناسبی نیز محسوب میشود.

برای خرید پوستر سقفی آسماننیازی نیست تا بصورت حضوری به فروشگاه ها مراجعه نمایید و تنها بصورت غیر حضوری و از طریق وب سایت شرکت دکور آفیس و با بصورت تلفنی میتوانید خرید خود را انجام دهید.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()