سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
بر اساس رنگ
کالا برای:

پوستر دیواری صورت و چهره

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

در صورتیکه به پوستر دیواری صورت و چهره علاقه زیادی دارید و به دنبال پوستر هایی هستید که مشابه آنرا در هیچ یک از فروشگاه ها و همچنین شرکت ها نمیتوانید بیابید پس بهتر است تا شرکت دکور آفیس را انتخاب نمایید که تنوع بسیار زیادی از پوستر صورت و دیوارپوش ها را آن هم با قیمت مناسب در اختیار دارد.

پوستر دیواری صورت و چهره از متفاوت ترین پوستر ها از لحاظ طرح به کار رفته بر روی پوستر میباشد که به جای استفاده از طرح های معمولی و عادی از چهره و صورت شخصیت ها بر روی آن  اجرا میشود. پوستر دیواری صورت و چهره با هر نوع دکوری میتواند سازگاری داشته باشد اما در صورتی این سازگاری بر قرار خواهد شد که تصویر و چهره مناسب را انتخاب کرده باشید. کاغذ دیواری صورت نوعی اثر هنری است که یک چهره با خلاقیت طراح به فرم ها و اشکال مختلفی در آمده و یا افکت های دیگری بر روی چهره و یا اطراف آن ایجاد میشود که زیبایی آنرا دو چندان میکند. کاغذ دیواری صورت میتواند صورت یک زن باشد و یا یک مرد و حتی میتواند صورت یک کودک نیز برای اجرا بر روی پوستر انتخاب شود. انتخاب پوستر چهره به سلیقه شما و یا همچنین فضای موجود بستگی دارد. اما اگر پوستر چهره را برای فضاهای عمومی نیاز دارید پس باید چندان سلیقه و علایق خود را در نظر نگیرید و به تناسب آن با فضا و شرایط توجه کنید.

پوستر چهره

انواع پوستر دیواری صورت و چهره

در حال حاضر انواع کاغذ دیواری سه بعدی صورت و چهره در فروشگاه ها و شرکت های فعال در زمینه تجهیزات دکوراسیون داخلی یافت میشود که هر یک از این پوستر ها را میتوان بر اساس شرایط و همچنین بر اساس سلیقه خریداری و مورد استفاده قرار داد. از انواع پوستر دیواری صورت و چهره که از زیبایی دو چندان و بی وصفی برخوردار است کاغذ دیواری زن میباشد که از طرح چهره زن بر روی خود برخوردار است و جزو زیباترین پوستر های صورت محسوب میشود. کاغذ دیواری زن میتواند هر طرحی بر روی خود داشته باشد که این طرح ها نیز میتوانند در سایز و ابعاد کوچک و بزرگ و همچنین سیاه و سفید و یا رنگی باشند.

پوستر دیواری صورت و چهره در هر طرحی را که انتخاب کرده باشید باید از برخی لحاظ با شرایط و فضای موجود همخوانی داشته باشد و نمیتوان هر طرح و رنگی را بر روی آن مورد استفاده قرار داد. برای اینکه بتوانید بهترین و زیباترین پوستر دیواری صورت و چهره را برای دکوراسیون داخلی خود خریداری نمایید پیشنهاد میکنیم تا با کارشناسان شرکت دکورآفیس تماس حاصل نموده و با دریافت اطلاعات کامل سفارش خود را ثبت نمایید.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()