سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 8 خرداد 1402 در ساعت 53 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

 

همانطور که می دانید به منظور جذب ثروت در فنگ شویی روش های مختلفی وجود دارد. این روش ها با توجه به مکان مورد نظر، متفاوت هستند. محل کار و مغازه از این نظر اهمیت بیشتری پیدا می کنند، زیرا مکانی هستند برای کسب درآمد! از این رو می توانیم آن را با استفاده از نمادهای فنگشویی تقویت کنیم. فنگشویی ثروت از دوران چین باستان تا به امروز به منظور کسب درآمد و روزی مورد استفاده قرار گرفته است. در صورتی که از این فن باستانی بتوانیم به درستی استفاده کنیم، با نتایج شگفت انگیزی مواجه خواهیم شد؛ اما آیا جذب ثروت در محل کار و مغازه با فنگشویی امکان پذیر است؟ اصول جذب ثروت از این طریق چه هستند؟

فنگشویی جذب ثروت محل کار

 

نماد های جذب ثروت در محل کار

نمادهای مختلفی برای جذب ثروت در محل کار در فنگ شویی مورد استفاده قرار میگیرند. تصویر اسب، دشت لوندر، تصویر ققنوس، اطلس و نقشه جهان و ... را می توان بدین منظور در مغازه و یا محل کار مورد استفاده قرار داد. انواع تصاویر به صورت تابلو فنگ شویی و لوازم فنگ شویی می توانند در این جهت کاربرد داشته باشند. باید در نظر داشته باشید که علاوه بر استفاده از نمادها در این مکان، باید به نوع چیدمان و طراحی فضا نیز دقت شود.

به کارگیری اصول فنگشویی به صورت درست و اصولی می تواند تاثیر بسیار زیادی در زمینه جذب ثروت ایفا کند. به ویژه در مکان هایی مانند مغازه یا محل کار، که به طور مستقیم با درآمد فرد در ارتباط هستند. به همین دلیل در هنگام استفاده از نمادها باید از اصول جذب ثروت از طریق فنگ شویی برای کسب نتیجه بهتر استفاده شود. این اصول می توانند در راستای به گردش درآوردن انرژی در فضا نقش بسیار زیادی ایفا کنند. در ادامه با این اصول فنگشویی ثروت در محل کار و مغازه بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

اصول جذب ثروت از طریق فنگ شویی در محل کار و مغازه

 

به منظور استفاده از فنگ شویی ثروت در محل کار و مغازه باید به اصول آن پایبند باشیم. تنها با قرار دادن یک تابلو فنگشویی و استفاده از نماد فنگشویی نمی توان انرژی مثبت را در فضا به گردش درآورد. علاوه بر این مورد باید به نوع طراحی، دیزاین، چیدمان، نظافت و مرتب بودن آن فضا نیز دقت شود. رفع انباشتگی یکی از اولین اصول جذب ثروت در این فن باستانی محسوب می شود.  از این رو در ادامه با انواع اصول مربوط به این فن باستانی برای جذب ثروت در محل کار و مغازه آشنا خواهیم شد:

  1. رفع انباشتگی در محل کار:

    یکی از نکاتی که باید قبل از استفاده از نمادهای فنگشویی در محل کار به آن توجه کنیم، رفع انباشتگی است. انباشتگی در فنگ شویی می تواند اثر منفی از خود به جای بگذارد. این اثرات منفی می تواند در سطح فیزیکی و درونی نمود پیدا کند. به همین دلیل اولین قدم در جهت استفاده از نمادهای فنگشویی در یک مکان، رفع انباشتگی آن است.

  2. دیزاین مرتب:

    وجود نظم در هر فضایی می تواند انرژی مثبت را در آن به گردش درآورد. بعد از طی کردن مرحله رفع انباشتگی، باید نسبت به دیزاین و طراحی فضا اقدام کنیم. دیزاین مرتب می تواند موجب شود که شما بتوانید به درستی از فنگ شویی ثروت در محل کار و مغازه استفاده کنید. در این صورت نتایج بهتری را در این زمینه کسب خواهید کرد.

  3. قرار دادن انباری در مکان مشخص:

    یکی دیگر از نکاتی که در فنگشویی ثروت در مخل کار باید به آن توجه شود، این است که محیط پیرامون خود را انباری نکنیم! به این معنی که یک مکان مشخص برای انباری در نظر گرفته و آن را درمانگری کنیم. با این روش یک مکان جداگانه برای انبار کردن وسایل اضافه تعیین کرده ایم که باید آن بخش نیز رفع انباشتگی شود.

  4. استفاده از قطب نما در مغازه و محل کار:

    به منظور جهت یابی درست، بهتر است از یک قطب نما در محل کار یا مغازه استفاده کنیم. در این صورت می توانیم مکان مناسب برای نصب یا قرار دادن لوازم فنگشویی را انتخاب کنیم. در این صورت ممکن است با قرار دادن نمادها در جهت های نادرست، انرژی مورد نیاز در آن مکان به گردش درنیاید.

تابلو اسب فنگشویی ثروت

 

نصب تابلو برای جذب ثروت در محل کار و مغازه

برای فنگ شویی ثروت در محل کار و مغازه می توانید از انواع تابلو دیواری با طرح هایی از نمادهای این فن باستانی در جهات مختلف، استفاده کنید.  جهات مختلفی در فنگشویی به منظور کسب درآمد و ثروت مورد استفاده قرار میگیرند. شمال، شرق، جنوب و غرب جزو این دسته از جهات هستند که در این راستا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. در این بخش به شرح جهات مناسب برای فنگشویی ثروت در این مکان ها خواهیم پرداخت:

  1. بخش شمال:  

    بخش شمالی در محل کار مربوط به کسب درآمد است و به همین دلیل می توان از انواع تابلو فنگ شویی برای دیزاین این بخش استفاده کرد. معمولا از تابلو فنگشویی اسب در حال دویدن در آب بدین منظور استفاده می شود. این طرح به شکل های متنوعی طراحی و ارائه می شود و شما می توانید با توجه به سلیقه خود، طرح دلخواه را انتخاب و خریداری کنید. به طور کلی تابلو اسب در این بخش کاربرد زیادی دارد و به صورت مستقیم روی میزان درآمد و رزق و روزی اثرگذار می باشد.

  2. جهت شرق: 

    جهت شرق محل کار یا مغازه بخشی است که از آن با نام « محل پاخور مشتری » یاد می شود. درواقع این مکان به منظور رفت و آمد مشتری طراحی شده است که باید با استفاده از نمادهای فنگشویی تقویت شود تا اصطلاحا پاخور زیاد شود! در صورتی که فروش به صورت آنلاین یا تلفنی است، زنگ خور زیاد شود. بهتر است با انتخاب تابلو اسب دوان در چمن زار به صورت 2 تایی، 3 تایی و چندتایی این بخش را تقویت کنیم. فنگ شویی ثروت در محل کار و مغازه در این بخش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. از همین رو باید به نوع طراحی و دیزاین آن دقت شود.

  3. بخش جنوب: 

    همانطور که می دانید عنصر بخش جنوبی پلان در فنگ شویی، آتش است. در این بخش می توان از تصاویر و تابلو ققنوس و اژدها، تابلو اطلس و نقشه جهان و دشت لوندر برای فنگ شویی ثروت در محل کار و مغازه استفاده کرد. با توجه به عنصر این بخش بهتر است از رنگ های قرمز، نارنجی، صورتی و ارغوانی در جهت جنوبی استفاده شود. عنصر چوب می تواند موجب تقویت این بخش شود و بهتر است از رنگ های سبز و قهوه ای نیز در این قسمت استفاده شود. جهت جنوبی به منظور کسب شهرت، خوشنامی در کسب و کار باید تقویت شود.

     

    تابلو ققنوس و اژدها ثروت

  4. جهت غرب :

    در سال 2023 می توان در بخش غربی محل کار یا مغازه نیز به منظور جذب ثروت، از تابلو استفاده کرد. به عنوان مثال استفاده از تابلو گندم زار با بوم نقاشی دارای شکل هندسی دایره یا بیضی در بخش غربی استفاده کرد. یکی از لوازم پرکاربرد در بخش غربی، گوی های کریستالی شفاف است که در بخش جنوبی نیز کاربرد دارند. این گوی های کریستالی یا کره کریستالی در سایت دکورآفیس با ابعاد متنوع قابل خریداری هستند. در نتیجه می توانید به منظور فنگ شویی ثروت در محل کار و مغازه از این نمادها استفاده کنید.  

 

 

ارسال نظر

علی منگلیان :
2 0
سلام تابلو ها ۴تا اصلی فنگ‌شویی چه قیمت می‌شود وآیا همین ۴تا برای جذب ثروت کافیست
مدیریت :
1 1
سلام وقت بخیر در خدمت هستیم با شماره 09104962527 تماس بگیرید برای راهنمایی بیشتر
تیموری :
0 0
سلام وقت بخیر تابلو اسب دوان و گندم زار وققنوس کشتی ثروت موجود هست و قیمت لطف میکنید
مدیریت :
1 0
بله لطفا با شماره که قرار داده شده تماس بگیرید
مدیریت :
0 1
بله لطفا با شماره های موجود در سایت تاس بگیرید یا به صورت آنلاین ثبت سفارش انجام دهید.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()