سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 18 ارديبهشت 1402 در ساعت 48 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از دغدغه‌ های افراد به منظور تزیین دیوار با عناصر تزیینی، خرید تابلو شیک است. سوالاتی مانند تابلو شیک از کجا بخرم؟ چه فروشگاه‌هایی تابلو شیک تری دارند؟ همواره در ذهن این افراد پرسیده می‌شود. به منظور پاسخ به این سوالات قبل از هرچیز باید بدانید که انواع تابلو دیواری شیک و جدید، دارای تنوع بالایی هستند. به همین منظور شما می توانید از میان آثار متنوع، طرح دلخواه خود را خریداری کنید. پیشنهاد می‌شود قبل از خرید تابلو، به نوع طراحی فضای مورد نظر نیز توجه کنید. در این صورت یک عنصر تزیینی متناسب با نوع طراحی خریداری خواهید کرد که فضا را جذاب تر می کند.

انواع تابلو نقاشی تابلو بوم قابل شستشو، تابلو شاسی و تابلو قاب و شیشه در بازار وجود دارند که هر کدام دارای ویژگی‌های مربوط به خود هستند. طرح های شیک، مدرن و جدید را می‌توانید در قالب این نوع آثار خریداری و در منزل خود نصب کنید. برخی از این آثار طرفداران بیشتری دارند و طراحان نیز توصیه می کنند که به منظور طراحی فضا، از آنها استفاده شود. به عنوان مثال تابلو بوم قابل شستشو به صورت طرح چاپی ارائه می شود. در نتیجه شما می توانید به راحتی آن را شستشو دهید. به همین دلیل در هنگام خرید تابلو شیک می‌توانید، این عنصر تزیینی را سفارش دهید.

تابلو دیواری شیک

خرید انواع تابلو شیک

همانطور که گفته شد بسیاری از افراد به دنبال انواع تابلو شیک برای نصب در دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر، هستند. البته همه افراد تمایل دارند که از طرح های شیک برای تزیین دیوار استفاده کنند! تنوع طرح ها در هنگام انتخاب و سفارش تابلو دیواری بسیار زیاد است و مخاطب می تواند با توجه به سلیقه خود، طرح دلخواه را انتخاب کنید. تابلو های شیک و جدید همانطور که ذکر شد به شکل های متنوعی ارائه می شوند.

نوع ارائه طرح اهمیت چندانی ندارد؛ اما گاهی از نظر قیمت می تواند مهم باشد. به عنوان مثال در آثار دست ساز، هنرمند زمان بیشتری برای طراحی با دست نیاز دارد. از این رو این نوع تابلو ها همواره دارای قیمت های بالا هستند. اما برخی دیگر از آثار مانند تابلو بوم های چاپی قیمت های مقرون به صرفه ای دارند. در ادامه با انواع تابلو شیک با نوع ارائه متفاوت آشنا خواهید شد.

خرید تابلو نقاشی

تابلو نقاشی با طرح های شیک و جدید می‌تواند شامل طیف زیادی از انواع عناصر تزیینی باشد. ممکن است به تابلو بوم، شاسی و آثار با قاب و شیشه نیز تابلو نقاشی گفته شود. تابلو نقاشی اغلب دارای به صورت دست ساز ارائه می شود. به این معنی که هنرمند زمان زیادی برای طراحی آن با دست، صرفه می کند. در نتیجه طرح مورد نظر قیمت بالایی دارد. انواع تابلو شیک به این شیوه طراحی و ارائه می شوند.

در گذشته این نوع ارائه آثار تزیینی، بسیار مورد توجه بود. اما به دلیل قیمت های بالا، طرح های نقاشی دست ساز، دیگر کاربرد چندانی در تزیین فضا ندارد. در چیدمان مدرن اغلب سعی می شود که از آثار چاپی شیک استفاده شود. به همین دلیل در طراحی مدرن و امروزی کمتر شاهد استفاده از تابلو نقاشی هستیم. البته این نوع طرح امروزه نیز در بسیاری از فضاهای هنری کاربرد دارد.

خرید تابلو بوم قابل شست و شو

یکی از انواع تابلو شیک، تابلو بوم قابل شست و شو است. شما می توانید طرح دلخواه را از میان صدها طرح متنوع چاپی انتخاب کنید و در ابعاد دلخواه سفارش دهید. میزان فروش تابلو بوم از سایر انواع دیگر این عنصر تزیینی بیشتر است. قیمت مقرون به صرفه، کیفیت بالای چاپ، تنوع بالا و ... از دلایل اصلی فروش بالای این نوع عناصر تزیینی است. همچنین شما به راحتی می توانید این تابلو شیک را تمیز کنید. به این معنی که در صورت وجود گرد و غبار روی آن، با استفاده از دستمال نمدار آن را نظافت کنید. برخلاف طرح های دست ساز و انواع تابلو نقاشی، رنگ ها با یکدیگر ترکیب نمی شوند.

طرح های بسیار شیک، جدید و امروزی را می توانید در بین انواع تابلو بوم پیدا کنید. بهتر است با توجه به نوع سلیقه و طراحی فضا، طرح دلخواه را انتخاب و خریداری کنید. با خرید تابلو به صورت آنلاین دیگر نیازی به مراجعه حضوری به فروشگاه نیز وجود ندارد.

تابلو بوم شیک

خرید تابلو شاسی

تابلو شاسی نیز یکی دیگر از انواع تابلو شیک است که می توانید از آن برای تزیین دیوار استفاده کنید. امروزه مانند طرح هایی که روی تابلو بوم قابل شستشو چاپ می شد، می توان طرح مورد نظر را روی شاسی چاپ کرد. شاسی های چوبی نیازی به قاب ندارند و خود به تنهایی بسیار شیک و زیبا هستند. در نتیجه می توانید طرح مورد نظر را در ابعاد دلخواه روی شاسی چاپ کنید.

یکی از نکاتی که باید در هنگام خرید تابلو به آن دقت کنید، این است که نمی توان طرح های بسیار بزرگ را روی شاسی چاپ کرد. در این صورت باید یک شاسی بسیار بزرگ خریداری شود که از نظر قیمت و ... مقرون به صرفه نیست. به همین دلیل در طرح های کوچک، تابلو شاسی بسیار شیک است و می توانید از آن برای تزیین دیوار استفاده کنید. اما قیمت تابلو شاسی در برابر تابلو بوم بسیار بیشتر است.

خرید تابلو قاب و شیشه

یکی از مرسوم ترین انواع تابلو شیک که امروزه کمتر مورد استفاده قرار میگرد، تابلو قاب و شیشه است. به این معنی که هر اثر هنری چه دست ساز و چه چاپ شده، قاب می شود. این قاب ها دارای شیشه هستند که گرد و غبار روی طرح ننشیند. همچنین در راستای محافظت از طرح معمولا از شیشه استفاده می شود. این نوع عنصر تزیینی نیز برای طرح های شیک در ابعاد کوچک کاربرد بیشتری دارد. به عنوان مثال برای خرید تابلو قاب و شیشه در ابعاد بسیار بزرگ، شما باید هزینه بسیار زیادی پرداخت کنید. به همین دلیل اغلب برای طراحی فضا از عناصری استفاده می شود که نیاز به قاب نداشته باشند.

یکی از انواع تابلو شیک که کاربرد زیادی برای تزیین دیوار دارد، تابلو بوم است. علاوه بر امکان شستشو، قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارد. معمولا برای طرح های کوچک نیز تابلو قاب و شیشه کاربرد بیشتری دارد.  

تبلو دکوراتیو شیک

دکورآفیس بزرگترین مرجع فروش تابلو های شیک و با کیفیت

شاید همواره به دنبال یک فروشگاه بزرگ برای خرید تابلو شیک هستید. دکورآفیس به عنوان بزرگترین مرجع تابلو های شیک و باکیفیت شناخته شده است. طرح های متنوعی که در سایت مجموعه وجود دارد، بسیار خاص، شیک و جدید هستند. برای هر نوع سلیقه می‌توانید از طرح های موجود در سایت استفاده کنید. مخاطب با توجه به نوع طراحی فضا، طرح دلخواه را انتخاب می کند و آن را سفارش می دهد. تیم قوی این مجموعه همواره در تلاش هستند که محصولات خود را با بهترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه به مشتری ارائه دهند.

انواع تابلو دیواری و دکوراتیو شیک و امروزی را می توانید تنها با چند کلیک از طریق سایت سفارش دهید. تابلو بوم های قابل شستشو یکی از پرفروش ترین ترین های موجود در سایت دکورآفیس هستند که بسیار متنوع ارائه شده اند. با توجه بالا بودن میزان فروش تابلو شیک موجود در سایت، طرح های بسیار متنوعی توسط طراحان نیز ارائه می شود. انواع طرح با سبک های مدرن، کلاسیک، سنتی، فانتزی و ... در سایت به صورت انواع تابلو شیک ارائه می شوند. انواع تابلو دیواری با موضوعاتی مانند طبیعت، گل، مناظر شهری و روستایی، مناظر طبیعی، طرح های انتزاعی و مفهومی و ... روی بوم نقاشی ارائه می شوند. می توانید با توجه به نوع طراحی فضای مورد نظر، از انواع طرح های موجود در سایت استفاده کنید.

با توجه به قیمت تابلو شیک موجود در سایت، پیشنهاد می شود که به منظور تزیین فضاهای مختلف، از طرح های چاپی استفاده کنید. دکورآفیس به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه‌های فروش تابلو دیواری، محصولات متنوعی را به مشتریان ارائه می کند. اگر به دنبال خرید تابلو شیک از یک فروشگاه معتبر هستید، دکورآفیس یک انتخاب مناسب است. با توجه به فروش تابلو دیواری در این سایت می توانید به میزان استقبال مشتریان از طرح های شیک و جدید سایت، پی ببرید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()