سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | جمعه 6 مرداد 1402 در ساعت 45 : 23 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اسب یکی از عناصر پرکاربرد در فنگشویی است که به عنوان نمادی از سرعت بالا، دارای پشتکار، هوش بالا و ... شناخته شده است. اسب نمادی برای رو به جلو رفتن و پیروزی محسوب می شود. این حیوان سریع بیشترین کاربرد را به صورت تصویر و مجسمه در طراحی فضا دارد و اغلب نیز در بخش شمالی پلان ( به ویژه در محل کار) نصب می شود. باید به این نکته توجه شود که این نماد برای رونق مشاغل آزاد کاربرد دارد و برای مشاغل کارمندی نباید از آن استفاده شود.

در سال 2023 می توان تصاویر و یا مجسمه های اسب با تعداد 2 را در بخش شمال غربی نیز به کار برد. نماد و تصویر اسب می تواند به صورت دو تایی به صورت دوان در آب نیز باشد. در این حالت می تواند یک جریان انرژی مثبت را برای رونق کسب و کار و شغل مرد خانواده ایجاد کند. جالب است بدانید که اسب یکی از خوش یمن ترین نمادها در فنگ شویی محسوب می شود که مختص پیشرفت در شغل های آزاد است. از دیگر عناصر همراه آن مانند نعل اسب نیز به منظور خوش شانسی می توان در دکوراسیون داخلی استفاده کرد. در ادامه بیشتر با نماد اسب در فنگ شویی آشنا خواهیم شد.

اسب فنگشویی

 

نماد اسب در فنگشویی

هر حیوان و عنصر که به عنوان نماد در فنگشویی به کار می رود، می تواند نشان دهنده انرژی خاصی باشد. یکی از پرکاربرد ترین نمادها نیز، اسب است. این حیوان پرتلاش و پویا، در فنگ شویی به عنوان نمادی از یانگ شناخته می شود. در نتیجه عاملی برای دستیابی به ثروت، موفقیت، سرعت و ... می باشد. در صورتی که به منظور جذب ثروت بخواهید از آن استفاده کنید، گوشه جنوب غربی بهترین بخش است. نماد اسب در فنگشویی به شکل های متنوعی طراحی و ارائه می شود. به همین دلیل باید به رنگ و تعداد اسب ها در یک اثر که به صورت مجمسه یا تابلو ارائه می شود، توجه شود.

از دیگر ویژگی های این نماد، وفاداری، استقامت و پیروزی می باشد. انواع اسب در فنگشویی می توانند از نظر رنگ، جهت حرکت و ... دارای معانی و مضامین متفاوتی باشند. به عنوان مثال اسب قرمز نمادی از قدرت محسوب می شود. اسب های سفید دوان می توانند در جهت رونق کسب و کار خانواده مورد استفاده قرار بگیرند. حتما تا به حال تصاویری را مشاهده کرده اید که در آن چندین اسب در کنار یکدیگر به تصویر کشیده شده اند. چنین طرح هایی می توانند منجر به تقویت روابط تجاری یا شخصی شوند. تعداد اسب ها در این صورت معمولا 3، 5 و یا 8 است.

فنگشویی اسب

 

مجسمه اسب و تابلو اسب در فنگشویی

نمادهای فنگشویی به شکل های متنوعی ارائه می شوند که می توان از آن ها به منظور دیزاین یک فضا استفاده کرد. مرسوم ترین نوع ارائه این نماد ها، به صورت مجسمه یا تابلو دیواری است. تابلو اسب فنگ شویی با تنوع بیشتری می تواند ارائه شود. شما می توانید در طرح های تابلو دیواری فنگ شویی با موضوع اسب، نوع طراحی متفاوت را مشاهده کنید.  فرقی ندارد که عناصر فنگ شویی به صورت تابلو یا مجسمه باشند. در هر صورت می توانند با توجه به نوع طراحی، در جهت مناسب نصب شوند و انرژی مورد نیاز را در فضا به گردش درآورند.

در هر صورت مجسمه یا تابلو اسب فنگشویی را می توانید در بخش هایی مانند جنوب، شمال و جنوب غربی نصب کنید. در هر کدام از این بخش ها، امکان دریافت انرژی متفاوتی با نصب نماد وجود دارد. مثلا یک تابلو اسب در بخش جنوبی به منظور دستیابی به ثروت و شهرت مورد استفاده قرار می گیرد. در بخش شمالی خانه یا محل کار نیز یک مجسمه یا تابلو اسب می تواند به منظور رونق در کسب و کار آزاد کاربرد داشته باشد. بخش جنوب غربی نیز می تواند برای نصب تابلو فنگشویی این نماد به منظور تقویت انرژی عشق و ازدواج مورد استفاده قرار بگیرد.

برای مشاهده انواع مختلف تابلو فنگشویی در جهت های مختلف به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

تابلو اسب در فنگشویی

نعل اسب در فنگشویی

گاهی از عناصر و المان های همراه با اسب مانند نعل، در فنگ شویی نیز استفاده می شود. شاید شنیده باشید که حتی در فرهنگ ایرانی نیز نعل اسب نمادی از خوش شانسی است. در فرهنگ چینی و در فنگشویی نیز این نماد می تواند به منظور دستیابی به موفقیت و خوش شانسی مورد استفاده قرار بگیرد. استفاده از نعل اسب در درب ورودی خانه ها از دیرباز نمادی پربرکت محسوب می شده است. در بخش شمال، شمال غربی و غرب می توان از نعل اسب استفاده کرد. این نعل می تواند به صورت فیزیکی یا تصویری (تابلو دیواری) مورد استفاده قرار بگیرد.

ممکن است عناصر یک نماد فنگ شویی کاربردی متفاوت با آن نماد داشته باشند. از این رو نباید به دلیل همراهی آن با نماد مورد نظر، تصور کنید که می توان آن را در جهت های عنصر اصلی به کار برد. در این مقاله نکات اسب در فنگشویی تا حدودی به صورت کامل ذکر شد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
1 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()