سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 1 مهر 1400 در ساعت 52 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مقدمه

در مقالات قبلی درباره میزان اهمیت و تاثیر گذاری تابلوها در دکوراسیون منزل و محل کار صحبت کردیم.همچنین شما را با انواع تابلو دکوراتیو همچون تابلو گل ، منظره و طبیعت ، حیوانات و ... آشنا کردیم و ویژگی های هر یک را به صورت جداگانه بررسی کردیم.حال در این مقاله قصد داریم به انواع دیگری از تابلو ها بپردازیم تا بتوانیم به شما عزیزان در خرید تابلو مورد نظرتان کمک کنیم و انتخاب مناسب تر و متناسب با دکوراسیون و فضای منزل  و محیط کار داشته باشید . تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

تابلو دکوراتیو صورت و چهره

امروزه با پیشرفت و توسعه تکنولوژی چاپ ، انواع تابلو در سبک ، رنگ و طرح های مختلف به بازار عرضه می شود. تابلو دکوراتیو طرح چهره به دلیل تنوع در طرح و چاپ بسیار با کیفیت انتخاب اول و ایده ای مناسب برای دکوراسیون داخلی و خارجی خانه  می باشد که در این چند سال علاقه مندان به این آثار رشد بسیار بالایی داشته است .

 

 

 تابلو چهره میتواند تصویر صورت یک زن به صورت پرتره یا گرافیکی  و یا تصویری از بازیگران یا افراد معروفی همچون دیکاپریو ، کرت کوبین ، مرلین مونرو و ... باشد. به طور کلی تابلو چهره را میتوان به پنج دسته مختلف چهره های مدرن ، چهره های گرافیکی ، چهره های نقاشی ، چهره های هنرمندان و چهره های مجسمه ای تقسیم بندی کرد.چهره های مجسمه ای همانطور که از نامش پیداست میتواند تصویری از چهره یک شخص به صورت مجسمه ای باشد.

 

 

تابلو دیواری جوانان

شاید یکی از سخت ترین انتخاب در تابلو دکوراتیو را بتوان تابلو های مناسب برای جوانان دانست زیرا در این سنین افکار و سلیقه ها کاملاً متفاوت و متنوع در هر زمینه ای است و ما برای اینکه بتوانیم این سلایق  را به طور کامل پوشش دهیم ، باید تنوع بسیار بالایی در طرح ها داشته باشیم که پاسخگوی نیاز این عزیزان باشد.

 

 

 تابلو جوانان در انواع تابلو ماشین و موتور ، تابلو فانتزی و ... دسته بندی شده اند.تابلو ماشین میتواند تصویری از ماشین های کلاسیک و یا مدرن و امروزی باشد که در کیفیت های بسیار بالا چاپ می شوند و جوانانی که علاقه زیادی به ماشین دارند میتوااند با مراجعه به صفحه تابلو جوانان تابلو دکوراتیو مورد نظر خود را خریداری کنند و با نصب آن زیبایی فضای اتاق خود را چندین برابر کنند. .

تابلو دکوراتیو مشاغل

در این دوره زمانی یکی از مهمترین و موثر ترین پارامتر ها در زمینه جذب مشتری و بالا بردن درآمد نحوه درست چیدمان و جذابیت دکوراسیون محل کار است به گونه ای که مخاطبان را مجذوب زیبایی خود کند و با قرار گرفتن در این فضا حس بهتری برای آنها ایجاد شود.این تابلو دکوراتیو مناسب برای انواع مشاغل همچون فست فود ها ، رستوران های ایرانی و فرنگی ، کافی شاپ ها ، باشگاه های ورزشی ، کلینیک های پزشکی و زیبایی ، آرایشگاه های زنانه و مردانه ، کلاس های موسیقی ، فروشگاه های مزون و لباس و ... می باشد .

 

 

فعالیت در حوزه‌ی مد و پوشاک، امروزه بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گرفته است. طراحان لباس با برگزاری فشن‌شوها و مزون‌های لباس، استایل‌های خاص را ارائه می‌دهند. در مزون و مکان‌های ارائه مد و لباس، باید از اشیاء دکوراتیو استفاده کرد. بهترین انتخاب برای جذابیت بیشتر این فضا استفاده از یک تابلو دکوراتیو جذاب است.

 

 

تابلو دکوراتیو مذهبی

هنراسلامی شامل هنرهای تجسمی خلق شده در دنیای اسلام می‌باشد. تابلو دکوراتیو مذهبی مناسب آن دسته از افرادی است که علاقه مند به اماکن مذهبی همچون مکه مقدس ترین شهر مسلمانان زادگاه اسلام و پیامبر اکرم واقع در شبه جزیره عربستان ، حرم امامانی همچون امام رضا در مشهد و یا حرم امام حسین در کربلا  ، مساجد ، طرح های اسلامی و آیات مقدس قرآنی همچون سوره توحید و یا چهره های مذهبی  هستند.

 

 

تابلو ست

تابلو دکوراتیو ست از چندین تابلو با سایز کوچک یا متوسط در کنار هم تشکیل میشود که هر یک از این تابلو  دکوراتیو ها میتوانند دارای تصاویر متنوع و مختلف باشند و یا حتی هر کدام از تابلوها قسمتی  از یک تصویر باشند که در کنار هم تشکیل تصویری کاملتری را میدهند . این تابلو ها همچنین میتواند تصویری از طبیعت ، چهره مدرن و یا مناسب برای انواع مشاغل باشند.

 

 

 این تابلو را میتوانید به گونه ای انتخاب کنید که با هم ، در یک سایز باشند و یا اینکه تابلو وسط به نسبت تابلو های کناری بزرگتر باشد.انتخاب اندازه ، نوع و سبک هر کدام از این تابلو دکوراتیو ها بسته به سلیقه شما ، چیدمان و رنگبندی دکوراسیون منزل یا محیط کار است.قیمت تابلو ها نیز با توجه به اندازه آن تعیین می شود.

تابلو کلاسیک

ابتدا باید تعریف مشخص و دقیقی از اینکه سبک کلاسیک به چه معناست ارائه شود. اثری که در آن اصول و مبانی زیبایی شناسی برای هنرمند در درجه اول اولویت قرار دارد اثر کلاسیک گفته می شود . کلمه کلاسیک به معنای درجه اول است و ریشه در زبان لاتین دارد . اصطلاح کلاسیک همچنین به مکتبی ادبی که در قرن هفدهم در برابر سبک باروک قرار می‌گیرد نیز اشاره دارد. یک اثر کلاسیک از ماندگاری و ارزش بالایی برخوردار است.

 

 

در واقع تاثیر و کیفیت آن ،به زمان طراحی شدن آن اختصاص ندارد و حتی برای نسل‌های پس از هنرمند نیز قابل استفاده است و حتی به مرور زمان ارزش بیشتری نیز پیدا میکند. شرکت دکورآفیس با تجربه و سابقه طولانی در زمینه فروش انواع تجهیزات مورد نیاز برای دکوراسیون خانه و محل کار توانسته مجموعه ای از بهترین تابلو های کلاسیک شامل تابلو انگلیسی و  فرانسوی گرد آوری کرده است و شما علاقه مندان به آثار هنری میتوانید با خرید تابلو دکوراتیو  از این مجموعه برای دکوراسیون خود زیبایی وصف نشدنی را ایجاد کنید.

 

 

تابلو دکوراتیو ایرانی و سنتی

بيشتر مطالعاتي که در زمينه هاي مختلف از فرهنگ، تاريخ، زبان، دين و ... ايران انجام مي شود، همگان را با مولفه هاي گوناگون تمدن ايراني آشنا مي سازد . شاید شگفت انگیزترین و منحصر به فرد ترین ویژگی ایرانی ، بقای فرهنگ ویژه آن باشد .

 

 

فرهنگی که با پیشرفت ها و تغییرات آن ، از دیرباز تا به امروز ادامه پیدا کرده و در بازه هایی از زمان ، ارزشمندترین محصولات فرهنگی و تمدنی را به بشریت عرضه داشته است .از این رو بر آن شدیم که با گردآوری تابلو دکوراتیو پاسخگوی مناسبی به نیاز دوستداران به تاریخ و تمدن ایران زمین باشیم.

 

 جمع بندی :

ما در این مقاله سعی کردیم شما را با انواع و ویژگی های تابلو دکوراتیو آشنا کنیم .شما عزیزان برای اطلاع از قیمت و خرید تابلو میتوانید به سایت فروشگاهی دکورآفیس مراجعه کرده و تابلو مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()