سبد خرید 0
>> >> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
بر اساس رنگ
بر اساس نوع
کالا برای:

تابلو منظره و طبیعت

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

بی شک منظره و طبیعت یکی از زیباترین چشم اندازهای موجود در عالم هستی است و هر انسانی با دیدن و قرار گرفتن در آن حس آرامش و شعف در وجودش ایجاد می شود و همیشه تصاویر مناظر طبیعی حال چه از نوع جنگل و دریا و چه از نوع کویر و بیابان، به نوعی در پیرامون ما انسانها وجود داشته است. با توجه به گستردگی زندگی ماشینی و شهری و دوری انسانها از طبیعت که همواره جزئی از زندگی ما بوده است پیشنهاد میشود که حتی الامکان تصاویر این مناظر زیبا به نوعی در وسایل و دکوراسیون خود بکار گرفته شود تا حداقل تاثیر مثبت روانی را از این تصاویر طبیعت ببریم. حال می تواند این تصاویر در پس زمینه گوشی موبایل یا مانیتور کامپیوترها بکار گرفته شود و یا بصورت پوستر دیواری و تابلو در دکوراسیون منازل و محل کار بکار برده شود.

تابلو منظره

تابلو طبیعت

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم یکی از راههای ایجاد چشم اندازی از طبیعت میتواند استفاده از تابلوی دکوراتیو باشد که در طرح ها و شکل های بسیار متنوعی به فروش میرسد. خوشبختانه در آثار اکثر هنرمندان چه نقاش و چه عکاسان حرفه ای اثری از مناظر طبیعی مشاهده میشود که باعث کثرت این تصاویر زیبا شده است و این تصاویر یا بصورت تابلو نقاشی و یا بصورت تابلو چاپی در اختیار عموم قرار گرفته است و هر مخاطبی با توجه به بودجه مورد نظر میتواند یکی از آنها را تهیه و استفاده نماید.

تابلو طبیعت

خرید و فروش تابلو طبیعت

از آنجا که تابلو دکوری طبیعت یکی از پرفروشترین انوع تابلو میباشد، ما نیز با تهیه تصاویری زیبا و اورجینال از این مناظر و دسته بندی آنها بصورت جنگل، دریا، کوهستان و مناظر شهری و روستایی ، تابلوهایی زیبا از جنس بوم چاپ و تولید کرده ایم تا خریداران محترم به سادگی بتوانند طرح مورد نظر خود را پیدا و اقدام به سفارش آنها نمایند.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 6 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()