سبد خرید 0
>> >> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
بر اساس رنگ
بر اساس نوع
کالا برای:

تابلو صورت و چهره

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

شرکت دکور آفیس مدل های بسیار زیبایی از تابلو صورت و چهره را بفروش میرساند و میتوانید زیباترین اثرها آن هم با قیمت مناسب را از این شرکت سفار ش دهید. شرکت دکور آفیس امکان ارسال کلیه محصولات خود را به سراسر کشور فراهم آورده و هیچگونه محدودیتی برای خرید خود نخواهید داشت.

تابلو ها یکی از زیباترین و پر کاربرد ترین وسایل برای زیبایی دکوراسیون داخلی هستند و میتوان آنها را در هر گوشه و نقطه از منزل و یا  حتی محل کار نصب نمود. از انواع تابلو هایی که با توجه به زیبایی و جذابیت بسیار زیاد خود توانسته محبوبیت زیادی پیدا کند تابلو صورت و چهره میباشد. تابلو صورت و چهره همانطور که از نامش نیز پیداست از طرح های صورت و چهره بر روی خود برخوردار است. طرح های صورت و چهره به کار رفته بر روی این تابلو ممکن است از طرح های پیش فرض بوده و یا بصورت سفارشی بر روی آن نقاشی و یا پاچ شده باشند. تابلو صورت و چهره میتواند از صورت یک شخصیت معروف الهام گرفته باشد و یا اینکه بنا به خلاقیت نقاش چهره ای بر روی آن نقش بسته باشد که از تخیلات بر گرفته شده است. تابلو صورت و چهره بصورت رنگی و و یا سیاه و سفید بفروش میرسد که هر دو نیز طرفداران خاص خود را دارند.

 تابلو صورت و چهره

تابلو صورت و چهره مدرن و کلاسیک

تابلو صورت و چهره را در دو نوع متفاوت میتوانید از فروشگاه تابلو خریداری کنید که یک نوع از این تابلو ها کلاسیک و دیگری نیز مدرن میباشد. تابلو صورت و چهره کلاسیک همانطور که از نامش پیداست و از زمان های بسیار دور نیز طرفداران زیادی داشته است از سبک کلاسیک برخوردار است. این تابلو دقیقا چهره یک فرد و شخصیت معروف را به تصویر میکشند و از هیچگونه افکت و خلاقیتی برای ترسیم آنها بر روی تابلو کمک گرفته نشده است.

اما در مقابل نوعی تابلو صورت و چهره  نیز وجود دارد که به آن تابلو صورت و چهره مدرن گفته میشود و این نوع تابلو ها چند سالی است که طرفداران زیادی نیز پیدا کرده اند و چهره و صورت به گونه ای بر روی تابلو نقش بسته اند که تنها یک چهره  ساده و معمولی را به تصویر نمیکشد و خلاقیت زیادی نیز در ترسیم صورت بر روی آن انجام شده است.  

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 3 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()