سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 23 آبان 1400 در ساعت 42 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کاغذ دیواری سه بعدی به همراه بیان ویژگی و مزایای آن

فضای مدرن امروزی را می‌توان به شیوه‌های مختلف با استفاده از عناصر و المان‌های تزئینی، طراحی کرد. البته این موضوع در مورد یک فضای کلاسیک نیز صدق می‌کند. یکی از پوشش‌های پرکاربرد برای دیوار، پوستر دیواری است. این دیوارپوش بسیار سبک مانند کاغذ دیواری در فضاهای مختلف کاربرد دارد. کاغذ دیواری سه بعدی را می‌توانید به عنوان یک پوشش با قیمت کم مورد استفاده قرار دهید. معمولا در طول و عرض کم از این پوشش استفاده می‌شود. گاهی برای تقسیم فضا می‌توانید از پوستر دیواری سه بعدی استفاده کنید. در این صورت باید رنگ مورد استفاده در آن با رنگ دیوار در تضاد باشد. این مورد در منازلی که دارای متراژ پایین هستند، کاربرد بیشتری دارد. زیرا ممکن است یک فضا با طول زیاد برای نشیمن یا پذیرایی مورد استفاده قرار بگیرد. در این صورت با تقسیم فضا به وسیله پوستر دیواری می‌توان از میز ناهاخوری، تلویزیون یا سایر وسایل در آن استفاده کرد. شاید بتوان گفت که این نوع عنصر تزئینی برای فضاهایی که به صورت مدرن طراحی می‌شوند، کاربرد بیشتری دارد. به این معنی ک طراحان معمولا برای اجرای چیدمان یک فضا با سبک مدرن، از عناصر منطبق با آن استفاده می‌کنند. خرید پوستر دیواری برای فضایی که شلوغ نباشد کارایی بیشتری دارد.

 

 

طبیعت سوژه مناسبی برای انواع پوستر دیواری

سوژه‌هایی که برای چاپ روی پوستر دیواری مورد استفاده قرار می‌گیرند، بسیار زیاد هستند. یکی از این موضوعات پرطرفدار، طبیعت و مناظر طبیعی هستند. جنگل، کوه، آبشار، دریا و ساحل تنها بخشی از عناصر موجود در فضاهای طبیعی هستند. این عناصر را می‌توان به صورت عکس، نقاشی یا یک تصویر گرافیکی برای چاپ روی کاغذ دیواری سه بعدی استفاده کرد. در واقع این موضوع می‌تواند بسیار کاربردی باشد. به ویژه برای یک منزل مسکونی شاید بتوان گفت که طرح‌هایی مانند مناظر طبیعی گزینه‌های بهتری هستند. صنعت چاپ در سال‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. همین امر موجب شده است که المان‌هایی مانند دیوارپوش با کیفیت بیشتری به مخاطبان ارائه شوند. عکس یا طرح مورد نظر معمولا باید دارای کیفیت بسیار بالا باشد. رزولیشن عکس می‌تواند به عنوان عامل تعیین کننده کیفیت تلقی شود. باید به این نکته توجه شود که ممکن است مخاطب یک طرح را در ابعاد بزرگ سفارش دهد. بنابراین کیفیت یکی از نکات بسیار مهم در هنگام خرید پوستر دیواری است. همچنین یک طرح در صورتی که شفافیت نداشته باشد، از نظر بصری می‌تواند تاثیرات منفی در پی داشته باشد. عکس‌هایی که از طبیعت گرفته می‌شوند معمولا دارای کیفیت بسیار بالا هستند.

 

 

انواع کاغذ دیواری سه بعدی برای اتاق کودک

برای اتاق کودکان نیز می‌توانیم از پوشش‌های مختلفی استفاده کنیم. دیوارپوشی مانند پوستر دیواری دارای تنوع طرح و رنگ است. در این نوع پوشش تزئینی از تصاویر کارتونی که برای سن کودکان مناسب است، استفاده می‌شود. معمولا این نوع تصاویر به صورت فانتزی طراحی می‌شوند. تصاویر قهرمان‌های فیلم‌های انیمیشنی را نیز می‌توان روی کاغذ دیواری سه بعدی چاپ کرد. کودکان علاقه‌ی چندانی به تصاویر واقعی ندارند. به همین دلیل برای تزئین اتاق کودک باید از تصاویر غیر واقعی و فانتزی استفاده شود. طراحان معمولا برای چنین فضایی، دکوراسیون خاصی در نظر می‌گیرند. استفاده از رنگ‌های شاد یکی از اصلی ترین روش‌های طراحی این فضا است. زیرا از دیدگاه روانشناسی، رنگ‌ها تاثیرات مستقیم روی خلق و خو خواهند داشت. کودکان نیز بسیار تحت تاثیر این نوع رنگ‌ها قرار می‌گیرند. بنابراین با خرید پوستر دیواری که دارای رنگ مناسب است، می‎توانید این فضا را زیباتر کنید. پوستر دیواری سه بعدی در اتاق کودکان دختر معمولا دارای طرح‌هایی مانند پرنسس‌های دیزنی و برای پسران تصاویری از خودرو و ماشین‌ها به صورت فانتزی است. بهتر است برای انتخاب یک پوستر دیواری، به جنسیت کودک دقت شود. هر یک از تصاویر دارای پیامی در ذهنم کودک هستند.

 

 

چاپ مناظر شهری روی پوستر دیواری سه بعدی

مناظر شهری می‌توانند به صورت عکس یا یک نقاشی هنری باشند. گاهی تصویری از یک شهر بزرگ در دوردست به عنوان سوژه‌ی پوستر دیواری کاربرد دارد. در بسیار از مواقع نیز یک منظره شهری از یک اثر معروف تاریخی می‌تواند روی پوستر دیواری سه بعدی، چاپ شود. شهرهای بزرگی مانند نیویورک و پاریس همواره در این آثار دیده می‌شوند. این نوع تصاویر در انواع آثار هنری چاپی مانند تابلو دیواری نیز به کار می‌روند. نوع تصویر باید به گونه ای باشد که کیفیت لازم برای چاپ را داشته باشد. طبیعتا هر چقدر تصویر مورد نظر کیفیت بیشتری داشته باشد، می‌توان آن را در ابعاد وسیع تری چاپ کرد. تصاویری از خیابان‌های اطراف برج ایفل به همراه نمایی زیبا از برج می‌تواند موضوع اصلی کار هنرمندان شود. بسیاری از افراد منظره طبیعی را به شهری ترجیح می‌دهند. اما برخی نیز از آثار هنری چاپی با این نو موضوعات استقبال می‌کنند. چاپ ممکن است به روش‌های متنوعی انجام شود. انتخاب نوع چاپ بستگی به دستگاه مورد نظر دارد. پوستر دیواری را می‌توانید با طرح‌ های متنوع به صورت اینترنتی و بدون نیاز به حضور در محل، خریداری کنید.

 

 

بهترین کاغذ دیواری سه بعدی برای منازل

هر منزل مسکونی دارای فضاهای متنوعی است. شما می‌توانید از انواع پوستر دیواری برای دیزاین بخشهای مختلف آن استفاده کنید. اما باید به این نکته توجه شود که استفاده بیش از اندازه از این نوع پوشش می‌تواند موجب ایجاد بی نظمی در فضا شود. شلوغی بیش از حد با طرح‌های مختلف روی دیوار از نظر معماری داخلی امری اشتباه است. به ویژه اگر فضای مورد نظر کوچک باشد. بهترین کاغذ دیواری سه بعدی را نیز می‌توانید با استفاده از جستجو در اینترنت خریداری کنید. خرید پوستر دیواری به صورت آنلاین دارای مزایای بی شماری است. مثلا شما این امکان را دارید که نظرات سایر مشتریان را مطالعه کنید. منازل ایرانی معمولا با روش‌هایی مانند کلاسیک یا مدرن طراحی می‌شوند. بنابراین توجه به این نکته نیز می‌تواند به شما در انتخاب یک پوشش مناسب برای دیوار کمک کند. پوستر دیواری سه بعدی یکی از انواع پوشش‌های دیواری است که قیمت ارزانی دارد. معمولا قیمت پوستر دیواری طبق نوع برند تولید کننده و کیفیت چاپ مشخص می‌شود. البته عوامل دیگری نیز می‌توانند در تعیین قیمت آن موثر باشند. طراحان برای منازل مسکونی از اصول و استانداردهای معماری استفاده می‌کنند. پوشش مورد نظر باید با سبک طراحی فضا یکی باشد.

 

 

ارزانترین پوستر دیواری

همانطور که گفته شد، قیمت پوستر دیواری تحت تاثیر مسائل مختلفی است. حتی نوع دستگاه چاپ نیز می‌تواند در این موضوع تاثیر داشته باشد. ارزانترین پوستر دیواری را می‌‎توان از بین انواع دیوارپوش تولید شده انتخاب کرد. اما باید به این نکته توجه شود که ارزان بودن یک پوشش ممکن است به دلیل کیفیت پایین باشد. اما معمولا آثار موجود در بازار نسبت به سایر دیوارپوش‌های چوبی و پارچه ای از قیمت ارزان تری برخوردار هستند. برای چاپ یک کاغذ دیواری سه بعدی ممکن است از مواد رنگی بیشتری استفاده شده باشد. در این صورت هزینه تولید آن بسیار بیشتر می‌شود. برندهای داخلی و خارجی نیز نسبت به تولید این نوع پوشش ها اقدام می‌کنند. معمولا نوع برند نیز می‌تواند در این مورد تاثیر داشته باشد. پوستر دیواری سه بعدی دارای ابعاد متنوعی است. این ابعاد با توجه به اندازه دیوار مشخص خواهند شد. در نتیجه هر چقدر دیوار بزرگ تر باشد، باید این پوشش در ابعاد بزرگتری سفارش داده شود. همین امر موجب افزایش هزینه‌های خرید پوستر دیواری خواهد شد. دیوارپوش کاغذی باید داری طرح‌های مختلف باشد. مثلا طبیعت، تصاویر مدرن، فانتزی، کلاسیک و .... در این نوع پوشش کاربرد زیادی  دارند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()