سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 19 آبان 1400 در ساعت 12 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

معرفی انواع تابلو منظره و طبیعت

برای داشتن آرامش جسمی و روانی بعد از یک روز پرمشغله، نیاز به یک خانه پر از حس مثبت داریم. این آرامش تنها در خانه‌ ای که به دکوراسیون آن توجه شده باشد، وجود خواهد داشت. طبیعت و مناظر طبیعی سال‌ها است که از محیط زندگی شهری دور شده اند. با استفاده از یک تابلو طبیعت می‌توانید این حس و حال را به فضای زندگی منتقل کنید. هنگامی که زمان خود را برای استراحت در خانه سپری می‌کنید، هیچ چیز بهتر از تماشای یک تابلو دکوراتیو با موضوع طبیعت نیست. طرح این عنصر تزئینی ممکن است یک عکس از یک منظره مانند آبشار باشد. گاهی نیز برای زیبایی و هنری بودن طرح، از نقاشی برای چاپ استفاده می‌شود. معمولا آثار چاپی تنوع بسیار زیادی دارند. امروزه در برخی از آثار مدرن، از تصاویر کامپیوتری که به صورت گرافیکی طراحی شده اند نیز، استفاده می‌شود. در انواع تابلو با این سبک، معمولا طرح طبیعت یا مناظر به صورت فانتزی طراحی می‌شود. این نوع طراحی کاربرد فراوانی در منازل امروزی دارد. زیرا با نوع و سبک دیزاین فضا همخوانی دارد. برای خرید تابلو می‌توانید از مدل چاپی که دارای قیمت ارزانتری است، استفاده کنید. چاپ این نوع تصاویر بسیار با کیفیت است. 

 

 

انتخاب تابلو طبیعت بر اساس فصل مورد علاقه

هر کدام از فصول سال دارای زیبایی‌های خاص خود هستند. اما هر یک از افراد با یک نوع طبیعت و منظره، ارتباط برقرار می‌کنند. این حس مثبت با دیدن تصویری از این فصول به مخاطب منتقل می‌شود. فصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان را می‌توانیم به عنوان سوژه‌ی آثار هنری مانند تابلو استفاده کنیم. اما تصویر برخی از فصول طرفداران بیشتری دارد. مثلا یک تابلو دیواری از یک منظره‌ی پاییزی می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای نصب روی دیوار باشد. یکی از ویژگی‌های تابلو فصل‌های سال، امکان نصب آن‌ها در کاربری‌های مختلف است. با این روش شما می‌توانید طرح مورد نظر را برای هر فضایی خریداری کنید. نوع طرح در مورد آثار چاپی، روی قیمت تابلو تاثیری ندارد. زیرا برای خلق این نوع آثار از یک روش مشترک استفاده می‌شود. به همین علت تنها فاکتوری مانند ابعاد، می‌تواند در تعیین قیمت نهایی موثر باشد. گاهی برند تولیدکننده اثر نیز قیمت متفاوتی را ارائه می‌دهد. تابلو دکوراتیو فصل زمستان نیز یکی از خاص ترین تصاویر برای دیزاین یک فضا به شمار می‌رود. مناظر جنگلی سرسبز در فصل بهار و تابستان نیز گزینه مناسبی برای استفاده از طبیعت در دکوراسیون داخلی است. در یک فضای رسمی و اداری نیز می‌توانید از این موضوعات استفاده کنید. 

 

 

تابلو مناظر شهری برای نصب در شرکت‌ها

شرکت های بین المللی که در زمینه‌ی صادرات یا واردات محصولات فعالیت می‌کنند، معمولا از عناصر تزئینی مانند تابلو برای جلب مخاطب استفاده می‌کنند. در این نوع شرکت‌ها معمولا تصویری از مناظر شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد. مثلا در یک شرکت معماری برای نمایش نمونه کار می‌توان از این روش استفاده کرد. البته تنها تابلو مناظر شهری برای این فضاها مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. بلکه بسیاری از تصاویر متنوع مانند نقشه‌ی جهان نیز در این نوع فضاها کاربرد دارد. موضوع تابلو دیواری باید کاملا رسمی باشد. سبک تصاویر مورد استفاده در آن نیز باید با نوع طراحی فضا یکی باشد. معمولا نیز از شیوه مدرن برای اجرای یک شرکت بین المللی استفاده می‌شود. ساختمان ‌های شهری نشان دهنده‌ی هویت یک کشور هستند. بنابراین استفاده از آن‌ها به عنوان تابلو دکوراتیو می‌تواند سبک زندگی یک کشور را به دیگران معرفی کند. اما ممکن است طرح مورد نظر در شرکت‌ها با زمینه‌ی فعالیت مختلف، متفاوت باشد. مثلا یک شرکت که در حوزه‌ی تورهای گردشگری فعالیت دارد، می‌تواند علاوه بر استفاده از تابلو منظره شهری، با خرید تابلو آثار باستانی و طبیعی، مخاطبین بیشتری را جذب کند. 

 

 

خرید تابلو منظره پاییزی

همانطور که گفته شد، فصول مختلف را می‌توان در قالب تابلو دکوراتیو روی دیوار نصب کرد. زاویه دید هنرمند می‌تواند تاثیر زیادی در زیبایی یک اثر داشته باشد. در تابلو طبیعت پاییزی نیز همین موضوع صدق می‌کند. البته وجود برگ‌های درختان با رنگ‌های قرمز، زرد و نارنجی نیز از جذابیت‌های این فصل است. این ویژگی‌ها به خوبی می‌تواند در یک اثر هنری چاپی مورد استفاده قرار بگیرد. امروزه چیدمان و طراحی دارای هزینه‌های بسیار بالایی است. اما با توجه به قیمت تابلو چاپی، اکثر طراحان از طرح‌های چاپ شده روی بوم، استقبال می‌کنند. در واقع این افراد ترجیح می‌دهند با روش سریع و ارزان، یک تابلو مناسب را خریداری کنند. طبیعتا این نوع آثار از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. اما مخاطب برای خرید تابلو، مبلغ کمتری را پرداخت می‌کند. منظره پاییزی می‎تواند یک کوچه باغ یا یک منظره در دل طبیعت باشد. در هر صورت وجود رنگ‌های درخشان و زیبای پاییزی موجب می‌شود که طرح مورد نظر برای نصب در فضا، مناسب باشد. حتما تا به حال در فصل پاییز به مناظر ایجاد شده در طبیعت دقت کرده اید. این مناظر از دیدگاه یک هنرمند مانند نقاش یا عکاس می‌توانند به صورت یک اثر هنری در خانه یا سایر ساختمان‌ها، مورد استفاده قرار بگیرند. 

 

 

تابلو نقاشی طبیعت جدید

بسیاری از افراد برای جستجو در اینترنت برای خرید تابلو، از واژه‌ی جدید استفاده می‌کنند. منظور از این واژه، تصاویر خاص و منحصر به فردی است که تا به حال توسط افراد بسیاری کمی برای دیزاین و طراحی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته است. تابلو نقاشی طبیعت دارای طرح‌های بسیار متنوع است. زیرا هر هنرمند و طراح، از زاویه‌ی دید خود جهان را نگاه می‌کند. به همین دلیل آثار خلق شده در قالب انواع تابلو دیواری، می‌توانند دارای موضوعات متنوعی باشند. همین تنوع موجب شده است که مخاطبین بتوانند از میان آثار هنری مختلف چاپی، طرح مورد نظر خود را انتخاب کنند. گاهی یک طرح بسیار خاص است و تا کنون در جای دیگر استفاده نشده است. البته بسیاری از افراد تمایل دارند که جزو اولین نفراتی باشند که نسبت به خرید تابلو دکوراتیو با طرح جدید اقدام می‌کنند. برخی نیز طرح مورد نظر خود را که ممکن است یک تصویر هنری خاص از طبیعت باشد را برای چاپ ارائه می‌دهند. اما آثار چاپی آنقدر تنوع دارند که شما می‌توانید به راحتی یک طرح جدید را انتخاب کنید. نوع تصاویر جدید که روی بوم چاپ می‌شوند، روی قیمت تابلو تاثیری ندارند. 

 

 

خرید تابلو دکوراتیو منظره برفی و زمستانی

اگر به دنبال خرید تابلو با موضوع خاص هستید، می‌توانید از آثار چاپی با موضوعاتی مانند مناظر برفی استفاده کنید. رنگ مورد استفاده در این آثار، طبیعتا سفید است. تمامی عناصر موجود در طبیعت مانند کوه، درختان، جنگل، دشت و ... همه با برف پوشیده می‌شوند. این طبیعت زیبا برای فضاهایی که از نظر متراژ وسعت کمی دارند، کاربرد دارد. روزهای برفی در زمستان همواره به عنوان سوژه‌ی هنرمندان و طراحان، مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع تصاویر برای فضاهای مختلف قابل استفاده هستند. به عنوان مثال می‌توانید از آن‎‌ها برای فضاهای رسمی یا غیر رسمی نیز استفاده کنید. ادارات، مراکز تجاری و ... مکان مناسبی برای نصب یک تابلو دیواری منظره است. طبیعت دارای زیبایی‌های بسیار زیادی است که در آثار بیشتر هنرمندان نقاش، شاهد آن هستیم. نوع طرح و رنگ تابلو را می‌توان با طراحی فضا هماهنگ کرد. این موضوع روی فروش تابلو نیز تاثیر مستقیم دارد. به همین دلیل اغلب طراحان از آثاری که از نظر رنگ و طرح با دکوراسیون همخوانی دارند، برای دیزاین استفاده می‌کنند. از یک اثر هنری چاپی با موضوع منظره زمستانی می‌توانید در منازل مسکونی و در بخش نشیمن، پذیرایی یا اتاق خواب استفاده کنید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()