سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 5 اسفند 1402 در ساعت 11 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تابلو برای پذیرایی به صورت انتزاعی، مدرن، مینیمال، کلاسیک، طبیعت و طرح برجسته اغلب ارائه می شود. افرادی که تمایل دارند فضای داخلی منزل خود را تزیین کنند، همواره به دنبال جدیدترین تابلو پذیرایی دیواری هستند. بخش های مختلف یک منزل مسکونی مانند پذیرایی باید دارای تزیینات متنوعی مانند تابلو دیواری باشند. در واقع می توان گفت که تابلو اولین عنصر برای تزیین دکوراسیون داخلی می باشد. امروزه طرح های متنوعی از آن برای دیزاین فضای داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.

تابلو سه تکه

آشنایی با جدیدترین تابلو برای پذیرایی 2024

پذیرایی بخش های مختلفی دارد که می توان برای هر کدام از این بخش ها، با توجه به سبک طراحی فضا، تابلو مناسب را خریداری کرد. به منظور خرید تابلو می توانید به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری، از طریق سایت اقدام کنید. طرح هایی که شما انتخاب می کنید در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما می رسند. تابلو برای پذیرایی دارای طرح های مختلفی است که می توانید از آن برای دیزاین بخش های مختلف آن استفاده کنید.

بدون شک قیمت تابلو دیواری و کیفیت آن برای مشتری بسیار اهمیت دارد و به همین دلیل در دکور آفیس آثار چاپی با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه ارائه می شوند. ما در این مقاله قصد داریم که در خصوص جدید ترین تابلوهایی که برای پذیرایی قابل استفاده هستند، مطالبی را ذکر کنیم.

انواع تابلو شیک برای پذیرایی(بر اساس سبک)

شیک بودن تابلویی که برای پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد، بسیار اهمیت دارد. تابلو برای پذیرایی اغلب شیک، لوکس و لاکچری طراحی می شود. اغلب برای طراحی آن از طرح گل و طبیعت استفاده می شود که مورد پسند همگان است و همچنین با هر دیزاینی همخوانی دارد. امروزه طرح های مدرن نیز طرفداران زیادی دارند و اغلب افراد ترجیح می دهند که برای تزیین دیوار، از تابلوهای مدرن استفاده کنند. بر اساس سبک طراحی تابلو بوم چاپی می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد.

انواع مختلفی از تابلو شیک برای پذیرایی بر اساس سبک وجود دارند که شما می توانید آن را در فروشگاه دکورآفیس نیز مشاهده کنید. طرح های مدرن و مینیمال طرفداران بیشتری دارند، اما آثار کلاسیک نیز در فضاهای خاص کاربرد دارند. به عنوان مثال در بسیاری از خانه ها و در فضای پذیرایی از مبل کلاسیک استفاده می شود. این نوع طراحی مبلمان موجب می شود که برای این فضا از تابلو کلاسیک نیز استفاده شود. در واقع برای فضای کلاسیک تابلو مدرن کاربردی ندارد.

با توجه به سبک دیزاین طراحی فضا می توان نسبت به خرید تابلو برای پذیرایی اقدام کرد. به دلیل اینکه امروزه بیشتر فضاها به صورت مدرن طراحی می شوند، طراحی فضاهای مختلف نیز بر همین اساس است و طرح های مدرن کاربرد بیشتری برای دکوراسیون داخلی دارند. حال ما قصد داریم در خصوص انواع تابلو برای پذیرایی در ادامه صحبت کنیم. 

تابلو گل

تابلو پذیرایی مدرن

همانطور که گفته شد تابلو برای پذیرایی اغلب به صورت مدرن (Modern) طراحی می شود. از زمان به کارگیری مدرنیسم (Modernism) در طراحی فضاهای داخلی مانند پذیرایی، اغلب خانه ها به این شیوه دیزاین شدند. این سبک جهانی است و در همه کشورها می توان نمونه های آن را مشاهده کرد؛ البته در برخی مواقع سبک مدرن طراحی داخلی با سنت های هر منطقه ترکیب می شود. در نتیجه برخی از فضاها به صورت سنتی مدرن طراحی می شوند. در ایران نیز این شیوه اجرا می شود و طرفداران خاص خود را دارد.

تابلو پذیرایی مدرن ممکن است با موضوعات مختلفی ارائه شود. به جرات می توان گفت که در سایت دکورآفیس اغلب طرح ها برای پذیرایی به صورت مدرن طراحی شده اند. به همین دلیل مخاطب می تواند با توجه به سلیقه خود، طرح دلخواه را انتخاب کند. در این خصوص بهتر است به رنگ، طراحی و چیدمان مبلمان نیز دقت شود. این کار موجب می شود که دیزاین فضای مورد نظر هماهنگ طراحی شود.

با توجه به قیمت تابلو پذیرایی مدرن می توانید آن را در اندازه و ابعاد دلخواه سفارش دهید. همانطور که می دانید قیمت تابلو در دکورآفیس منصفانه و مقرون به صرفه است. در نتیجه مشتری می تواند طرح دلخواه رای برای پذیرایی در ابعاد بزرگ تری سفارش دهد. جدیدترین تابلو برای پذیرایی با موضوعات مختلفی قابل خریداری است. تابلوهای مدرن دارای ویژگی هایی هستند که عبارتند از:

  • تابلو مدرن دارای طرح و فرم جدید و نو می باشد.
  • ایده و فرم تابلو مدرن به صورت آبستره یا خیالی است.
  • در تابلو مدرن از مضامین رئال کمتر استفاده می شود.
  • استفاده از کانسپت های مختلف مانند نور، حرکت و زمان در خلق آثار مدرن
  • اغلب طرح های مدرن مینیمال و کمینه گرا هستند.

تابلو پذیرایی مدرن

تابلو پذیرایی مینیمال

تابلو برای پذیرایی ممکن است به صورت مینیمال طراحی شود. مینیمال به معنی کمینه گرا می باشد. در واقع در آثاری که به سبک مینیمال طراحی می شوند از عناصر بصری کمتری برای بیان مفاهیم استفاده می شود. مینیمالیسم (Minimalism) یکی از سبک های کاربردی برای ارائه طرح های چاپ شده روی تابلو دیواری می باشد. ساده گرایی رکن اصلی ارائه تابلو مینیمال برای پذیرایی می باشد. در جدیدترین طرح ها نیز اغلب از این سبک برای ارائه اثر استفاده می شود.

تابلو برای پذیرایی مینیمال اغلب دارای تنوع بسیار زیادی است. با سبک طراحی مدرن خانه های امروزی نیز این شیوه طراحی هماهنگی دارد. همانطور که گفته شد ساده گرایی رکن اصلی این نوع تابلو دیواری است. به همین دلیل برای کسانی که علاقه به طرح های ساده دارند، تابلو مینیمال انتخاب بسیار مناسبی می باشد. در فضایی مانند پذیرایی نیز می توانید از طرح های ساده و مینیمال برای دیزاین فضا استفاده کنید. طرح های ساده به راحتی با فضای مورد نظر هماهنگ می شوند و دارای تنوع بسیار زیادی می باشند.

اگر سبک زندگی شما ساده و به دور از تجملات است، تابلو مینیمال برای پذیرایی شما انتخاب بسیار مناسبی است. این سبک امروزه حتی در تزیین داخلی منازل و بخش های مختلف آن مانند پذیرایی نیز کاربرد دارد. به همین دلیل برای هماهنگی بین طراحی و عناصر تزیینی می توان نسبت به خرید تابلو مینیمال اقدام کرد.

تابلو مینیمال

تابلو پذیرایی کلاسیک

یکی از سبک هایی که با استفاده از آن فضاهای داخلی طراحی می شوند، سبک کلاسیک است. کلاسیسیم (Classicism) یک جنبش هنری بود که در اروپا شکل گرفت. این شیوه بعدها در هنر و معماری کاربرد گسترده ای پیدا کرد. در طراحی خانه های ایرانی نیز می توان نمونه این نوع سبک را مشاهده کرد. مبلمان کلاسیکی که در اغلب منازل مشاهده می شود، نشان از این دارد که هنوز هم بسیاری از افراد به این شیوه طراحی فضای داخلی علاقه دارند.

تابلو برای پذیرایی به سبک کلاسیک می تواند انتخاب شود. در این خصوص بهتر است طرح و نقش تابلو کلاسیک با نوع طراحی فضای پذیرایی هماهنگ باشد. در این صورت تعادل بصری در فضا ایجاد می شود. امروزه طرح های متنوعی برای دیزاین فضای داخلی به کار می روند که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند. این موضوع مهم است که بر اساس سبک طراحی فضای داخلی، نسبت به خرید تابلو اقدام کنیم. به این معنی که اگر فضا کلاسیک طراحی شده است حتما از تابلو کلاسیک نیز برای آن فضا استفاده شود.

پذیرایی یکی از بخش های مهمی است که باید به بهترین شکل طراحی شود. به همین دلیل نیز توجه به این نکات می تواند موجب طراحی بهتر این بخش شود. استفاده از سبک کلاسیک برای طراحی فضای داخلی بسیار رایج است و طرح های متنوعی در این راستا طراحی و ارائه شده اند.

تابلو پذیرایی طبیعت

طبیعت یکی از موضوعاتی است که از دیرباز در تابلو های دیواری کاربرد داشته است. امروزه نیز به دلیل آپارتمان نشینی و دوری از طبیعت، استفاده از این نوع طرح برای تابلو پذیرایی کاربرد دارد. باید گفت که در طبیعت عناصر مختلفی وجود دارند که می توانند سوژه طراحان باشند. در این خصوص ممکن است از عکس یا تصاویر نقاشی شده استفاده شود. در هر صورت نصب یک تابلو پذیرایی طبیعت می تواند فضا را دلبازتر کند. به همین دلیل همواره در بخش هایی مانند پذیرایی شاهد استفاده از تصاویر طبیعت هستیم.

گل، دشت های سرسبز، درختان، جنگل، کوه، دریا، ساحل و ... از موضوعاتی هستند که در تابلو طبیعت کاربرد دارند. با توجه به نوع طراحی هر فضا و سلیقه خود می توانید طرح مورد نظر را انتخاب و روی دیوار نصب کنید. امروزه طرح های متنوعی برای پوشش دیوار کاربرد دارند که تصاویر طبیعت در میان آنها بیشترین استفاده را دارند. می توانید با توجه به نوع طراحی هر فضا، از انواع تابلو طبیعت در فضای پذیرایی استفاده کنیم.

قیمت تابلو پذیرایی طبیعت بر اساس ابعاد آن تعیین می شود. در صورتی که اندازه تابلو بزرگ باشد، هزینه بیشتری باید پرداخت شود؛ اما این نوع  آثار در سایت دکور آفیس با قیمت بسیار مناسبی به مشتریان ارائه می شوند. از این رو شما می توانید طرح طبیعت مورد نظر را در اندازه بزرگ نیز خریداری کنید. برای سفارش تابلو به شیوه آنلاین باید به بخش فروشگاه دکور آفیس مراجعه کنید. در این صورت طرح دلخواه را می توانید از بین آثار با توجه به نوع طراحی فضا انتخاب کنید.

جدیدترین تابلو برای پذیرایی

تابلو پذیرایی طرح برجسته

طرح های برجسته طرفداران بیشتری دارند چراکه به صورت سه بعدی به نظر می رسند. تابلو برای پذیرایی نیز به صورت برجسته و سه بعدی قابل سفارش است. مثلا گل برجسته یکی از طرح هایی است که طرفداران زیادی دارد و برای فضای پذیرایی انتخاب بسیار مناسبی است. این نوع طرح ها زیباتر از طرح هایی هستند که با شیوه دو بعدی طراحی می شوند. از این رو فروش تابلو پذیرایی طرح برجسته بیشتر از سایر آثار است.

تابلو پذیرایی انتزاعی

تابلو انتزاعی با طرح های متنوعی به بازار ارائه می شود. تابلو برای پذیرایی می تواند به صورت انتزاعی طراحی شود و در قسمت دلخواه نصب شود. انتزاع، تجرید یا آهنجیش (Abstraction) هنری است که بر اساس آن نمی توان شکل و صورتی را در تابلو دیواری تشخیص داد! رنگ ها و فرم ها در این نوع آثار تمثیلی و غیر طبیعی هستند. می توان گفت که آثار انتزاعی در مقابل آثار فیگوراتیو قرار دارند.

جدیدترین تابلو پذیرایی در سال2024

جدیدترین تابلو برای پذیرایی دکورآفیس در سال 2024

جدید ترین تابلو برای پذیرایی در سال 2024 با توجه به سبک های متنوع ارائه می شود. همانطور که گفته شد سبک های متنوعی برای ارائه تابلو دیواری وجود دارد که هر ساله جدیدترین آن ها به بازار ارائه می شود. شما می توانید با توجه به نوع و سبک مورد نظر، تابلو برای پذیرایی را انتخاب کنید.

در سال 2024 تابلو های متنوعی برای دیزاین فضای داخلی طراحی شده اند که هر کدام دارای سبک متنوعی هستند. به منظور مشاهده این طرح ها می توانید به بخش فروشگاه دکورآفیس مراجعه کنید. امروزه طرح های متنوعی در این خصوص طراحی و ارائه می شوند که هر کدام دارای موضوع و سبک مشخصی هستند.

قیمت جدیدترین تابلو برای پذیرایی

قیمت جدیدترین تابلو برای پذیرایی بستگی به ابعاد آن دارد. در صورتی که ابعاد تابلو دیواری بزرگ باشد، طبیعتا قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند. در این راستا بهتر است با توجه به نوع طراحی فضای داخلی، اندازه تابلو را انتخاب کنیم. بر همین اساس نیز قیمت تابلو برای این بخش از منزل مسکونی تعیین می شود. عواملی که روی قیمت تابلو موثر هستند را در ادامه ذکر خواهیم کرد:

  • برند و شرکت ارائه دهنده تابلو دیواری
  • کیفیت تابلو دیواری
  • کیفیت چاپ
  • کیفیت بسته بندی هنگام فروش
  • اندازه تابلو دیواری

این موارد می توانند در تعیین قیمت نهایی تابلو دیواری موثر باشند. به همین دلیل در هنگام خرید تابلو برای پذیرایی باید به این موارد توجه کنید و بر اساس آن جدیدترین تابلو را در سال جدید انتخاب کنید.

قیمت جدیدترین تابلو پذیرایی

خرید جدیدترین تابلو برای پذیرایی

به منظور خرید جدیدترین تابلو برای پذیرایی می توانید به بخش فروشگاه دکورآفیس مراجعه کنید. ما سعی داریم جدیدترین طرح ها را با توجه به سبک طراحی، در سایت قرار دهیم. دکورآفیس به عنوان مرکز پخش تابلو دیواری سعی دارد که بهترین طرح ها را با قیمت مقرون به صرفه به مشتریان ارائه دهد. پرسنل دکورآفیس نیز تمام تلاش خود را می کنند که بهترین تابلو ها با بیشترین کیفیت به دست مشتری برسد. به منظور خرید تابلو دیواری برای بخش پذیرایی نیازی به مراجعه حضوری نیست و می توانید از کل کشور به صورت آنلاین طرح دلخواه را از سایت خریداری کنید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()