سبد خرید 0
>> >> >> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
بر اساس رنگ
بر اساس نوع
کالا برای:

تابلو سیاه و سفید

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

تابلو سیاه و سفید

تابلو دکوراتیو سیاه و سفید با موضوعات مختلف انتخاب مناسبی برای دیزاین فضاهای مدرن است. برخی افراد تمایل دارند به جای استفاده از تابلو دکوراتیو رنگی از تابلو سیاه و سفید استفاده کنند. طرح های متنوعی با این ویژگی توسط طراحان ارائه می شوند که با توجه به طرح، می توان از آن ها در کاربری های مختلف استفاده کرد. آثار چاپی تنوع بالایی دارند و به همین دلیل این امکان وجود دارد که هر شخصی تابلو مورد نظر خود را با ویژگی های خاص انتخاب کند.

 

انواع تابلو سیاه و سفید

همانطور که گفته شد تابلو سیاه و سفید بسیار متنوع ارائه می شود و شما می توان انواع آن با موضوعات مختلف را انتخاب کنید. این آثار با موضوعاتی مانند گل، منظره و طبیعت، حیوانات، صورت یا پرتره، خط، دایره، نقاشان معروف، انتزاعی، ایرانی، سنتی، کودک، مشاغل، مذهبی، جوانان و ...ارائه می شوند. ممکن است طرح تابلو به صورت مدرن یا کلاسیک باشد. گاهی طرح های مینیمال به صورت سیاه و سفید ارائه می شوند.

با توجه به مواردی که ذکر شد باید گفت که هیچ گونه محدودیتی در طرح تابلو های سیاه و سفید وجود ندارد. اغلب طرح های هنری به صورت سیاه و سفید ارائه می شوند و برای مکان های مختلف قابل نصب هستند. مثلا امکان دارد که از تابلو سیاه و سفید به عنوان یک اثر هنری در کافه ها استفاده شود. کاربرد این نوع تابلو می تواند بسیار گسترده باشد و در فضاها و کاربری های مختلف بتوان از آن استفاده کرد.

تاثیر تابلو سیاه و سفید در دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی کاربری های مختلف امروزه به صورت مدرن اجرا می شود. در نتیجه از آثار مدرن و خاص باید برای دیزاین فضای داخلی استفاده شود. استفاده از تابلو سیاه و سفید در دکوراسیون داخلی مدرن می تواند جذابیت آن را بیشتر کند. این نوع تابلوها با نوع دیزاین و طراحی امروزی هماهنگ هستند و به همین دلیل طراحان از آن ها در چیدمان داخلی استفاده می کنند.

اغلب طرح های ساده و بدون پیچیدگی و مدرن به صورت سیاه و سفید ارائه می شوند. در نتیجه می توان گفت که اغلب تابلو های سیاه و سفید طرحی مدرن  دارند. می توانید برای دیزاین داخلی از انواع طرح های مدرن به صورت سیاه و سفید استفاده کنید. این طرح ها انتخاب مناسبی برای چیدمان امروزی هستند و بهتر است از آن ها برای دیزاین داخلی استفاده کنیم.

خرید تابلوبوم سیاه و سفید

برای خرید تابلو سیاه و سفید روش های مختلفی وجود دارد. در حال حاضر این امکان فراهم است که از طریق سایت نسبت به خرید تابلو سیاه و سفید اقدام شود. خرید تابلو به صورت آنلاین مزایای بسیار زیادی دارد. مشتریان می توانند در هر کجا که باشند تنها با چند کلیک تابلو دکوراتیو مورد نظر خود را خریداری کنند. باید گفت که در این صورت نیازی به مراجعه حضوری به فروشگاه نیست. خرید اینترنتی امروزه طرفداران زیادی دارد و افراد زیادی تمایل دارند که از این طریق تابلو مورد نظر خود را خریداری کنند.

با مراجعه به سایت دکورآفیس و بخش فروشگاه شما می توانید طرح های متنوعی را به صورت سیاه و سفید مشاهده کنید. با توجه به موضوعی که مد نظرتان است می توانید تابلو را انتخاب کنید. با انتخاب اندازه بوم قیمت تابلو به شما نشان داده خواهد شد. در نتیجه این امکان وجود دارد که مناسب با میزان بودجه، تابلو دکوراتیو را خریداری کنید.

قیمت تابلو سیاه و سفید

تابلوبوم چاپی با قیمت مقرون به صرفه ای ارائه می شود. بدیهی است که قیمت تابلو سیاه و سفید چاپ شده تحت تاثیر اندازه بوم می باشد. به این معنی که هر چقدر ابعاد بوم نقاشی بزرگ تر باشد، باید هزینه بیشتری برای خرید تابلو پرداخت شود؛ البته همانطور که ذکر شد این آثار با قیمت مناسبی ارائه می شوند و به همین دلیل فروش تابلو چاپی از دیگر عناصر تزیینی بیشتر است.

می توانید با توجه به اندازه دیوار مورد نظر ابعاد تابلو را انتخاب کنید. بهتر است ابعاد تابلو تا حدی که امکان دارد بزرگ انتخاب شود تا جذابیت بیشتری در فضای مورد نظر ایجاد کند. برای دیزاین داخلی تابلو های بزرگ و سیاه و سفید گزینه بسیار مناسبی هستند. بهتر است اندازه تابلو با دیزاین داخلی و ابعاد آن هماهنگ باشد.

 

کلام آخر

امروزه اغلب فضا  ها به صورت مدرن طراحی می شوند. تابلو سیاه و سفید یکی از گزینه های کاربردی برای فضای مدرن می باشد که ممکن است با موضوعات مختلف ارائه شود. این امکان وجود دارد که موضوع تابلو سیاه و سفید مواردی مانند طبیعت، چهره، گل، تصاویر هنرپیشه های سینما، کودک، حیوانات و ... باشد. در هر صورت باید با توجه به موضوع مورد نظر تابلو را انتخاب کرد. بهتر است در هنگام انتخاب تابلو به نوع طراحی فضا دقت شود و متناسب با آن نسبت به خرید تابلو اقدام شود. تابلو های مدرن و ساده را می توان به صورت سیاه و سفید نیز ارائه داد.

 

ادامه مطلب ˅
9 / 10
از 4 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()