سبد خرید 0
>> >> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس سازنده
بر اساس رنگ
بر اساس نوع
کالا برای:

تابلو ایرانی و سنتی

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

شرکت دکور آفیس جزو برترین شرکت های فعال در زمینه دکوراسیون داخلی و فروش تجهیزات و تزئینات مورد نیاز برای دکوراسیون میباشد که مجموعه ای از زیباترین تابلو ایرانی و سنتی را مطابق با سلایق گوناگون و با قیمت مناسب گرد آوری نموده و برای انتخاب و خرید این تابلو ها و محصولات این شرکت میتوانید  بصورت غیر حضوری سفارش خود را ثبت نمایید.

از انواع تابلو هایی که در میان دیگر تابلو ها محبوبیت بسیار بیشتری پیدا کرده اند باید به تابلو ایرانی و سنتی اشاره نمود. تابلو  دکوری ایرانی و سنتی از دسته تابلو هایی است که از طرح ها و تصاویری قدیمی و ایرانی برخوردار است و دکوراسیون را تا حد زیادی با توجه به طرح های زیبای خود متحول کرده و از یکنواختی و کسلی خارج میکند. تابلو ایرانی و سنتی  همچون تابلو رقص سماع ، تابلو مینیاتوری ،‌تابلو فروهر و تابلو کوروش هستند که سازگاری بسیار خوبی را با دکور برقرار کرده و  فضایی کاملا گرم و صمیمی را پدید می آورند. تابلو ایرانی با بیشتر دکوراسیون ها سازگاری برقرار میکند و منازلی که دکوراسیون آنها قدیمی میباشد و نمیتوانند از تابلوهای سبک جدید و مدرن استفاده کنند بهترین گزینه برای استفاده از این تابلو ها محسوب میشوند.

تابلو ایرانی و سنتی

تابلو سنتی مناسب برای پذیرایی و اتاق

برخی از تابلو سنتی ها با توجه به طرحی که بر روی  خود دارند چندان برای استفاده در پذیرایی مناسب نیستند و بیشتر در اتاق ها مورد استفاده قرار میگیرند. اما  تابلوسنتی اگر از میان طرح های مناسب انتخاب شود در نتیجه برای استفاده در اتاق ها و همچنین پذیرایی بسیار مناسب و ایده آل است.

در حال حاضر تنوع بسیار زیادی از تابلو ایرانی بفروش میرسد که در نتیجه میتوان از طرح های موجود و  متناسب با شرایط و فضا بهترین طرح را انتخاب و خریداری نمود. خرید تابلو سنتی بر پذیرایی کمی به دقت نیاز دارد و باید در انتخاب تابلو هایی که در پذیرایی نصب میشوند و در معرض دید قرار میگیرند دقت زیادی بخرج دهید.

برای انتخاب و خرید تابلو سنتی و ایرانی مناسب پذیرایی همچنین بهتر است تابلوهایی را انتخاب کنید که سایز بزرگتری دارند و یا میتوانید چندین تابلو را در بخش های مختلف دکور پذیرایی نصب کنید.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()